Sunday, October 19, 2008

Study... Study.... Yoshhhhh!!!!

Study!!! Bangunlah lah kau, sebelum kau dibangunkan.. Sedarlah.. huhuhu.. Tinggal lagi beberapa minggu sahaja menjelang hari yang paling bermakna.. Minggu peperiksaan.. Risaunye... Aku harap pointer aku meningkat pada sem ini. Semakin dah nak dekat peperiksaan ni, semakin banyak pula cabaran yang aku rasa perlu hadapi. Macam P. Ramlee kata, 'cobaan'... Semua tu aku perlu lalui dengan sabar dan tenang. Aku mengharapkan pertolongan daripada ALLAH. Yang penting aku mesti bersemangat dan sentiasa tersenyum. Kebahagiaan dan kejayaan ini akan ku kongsikan bersama orang yang ku sayangi..hehehe..

Kepada rakan-rakan yang mengenali diri ini, ku ucapkan selamat memduduki peperiksaan.. Semoga mendapat apa yang diinginkan. Semoga perjalanan diberkati dan dipermudahkan perjalanan. Amin.

Sama-sam kita mencapai matlamat diri

No comments: